شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

روز مامانی

1392/2/10 0:12
نویسنده : مامان و بابا
341 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به مامانی شایلین جون که اولین سالیه که مادر شدن رو تجربه میکنه   چشمک  و   

مامانجونای شایلین جون که گل سرسبد مامانا هستند قلب

 

مادر ، در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم و انگیزه خلقت را از قلب پرمهرت میخوانم.

مادر بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده میکند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد. ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام. عبادت را تو به من آموخته ای ، ای الهه مهر

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطر تو سرشار است.

مادرم دعایم کن چرا که دعایت سرمایه فردای من است.

مادر  به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم.ماچ

شایلین و باباییشلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهوش
11 اردیبهشت 92 23:41
سلام عاطفه جون،روز مادر رو به تو که بهترین مامان برای شایلین جون هستی تبریک میگم.آرزو میکنم همیشه سالم و سلامت باشی و روز به روز شاهد بزرگ شدن شایلین جوون باشی.برات بهترین آرزو ها رو از خدا خواستارم.گل زیبای خلقت هر روزت شاد.

مرسی عزیزم

حسام
14 اردیبهشت 92 21:14
این گلها تقدیم به همه ی مامانای خوب دنیا،علی الخصوص مامان گل خودم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد