شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

مزرعه عشق

فروردین 96

1396/1/14 11:0
نویسنده : مامان و بابا
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام اینم از فرودین 96

که خیلی بهمون خوش گذشت

مخصوصا به شما

کلی با رونیکا بازی میکردی ،تازه آخر شب کلی شارژ میشدین صدای خنده ها و بازیتون تمام خونه رو پر می کرد و

ما لذت می بردیم از این همه شور و انرژی

علاوه بر رونیکا ،کلی همبازی دیگه هم داشتی و هر روز می رفتیم بیرون و مهمونی ،واسه شما هم شده بود عادت و هر روز صبح که بیدار میشدی میگفتی مامانی امروز کجا میریم

نمیدونم امسال در عکاسی تنبل شده بودم یا دیگران عکس گرفتن و قرار بوده ازشون بگیرم

فقط عکسای همین چند روز و دارم

غمگینغمگینتعجب

خاله  آرزو تولد رونیکا جونو 22 روز زودتر گرفت تا همه فامیل دور هم باشیم و از این شب زیبا لذت ببریم، خیلی خیلی هم خوش گذشت فقط  جای بابا حسین حسابی خالی بود.

عکساشم در پست بعدی

 

عکاس عکس سلفی شایلین خانم

 

 

2 فروردین

باغ آب و آتش

 

 

 

 

عکس مثلا هنری

خخخخخ

 

و

 

دخترخاله هایی که از کنارهم بودن اوج لذت و می برن

عزیزم همیشه اینجوری از ته دل بخندی

 

اوه اوه اوه

اوج علاقه

 

 

 

10 فروردین

باغی در اطراف بیرجند

دعوت دایی فرامرز (یکی یه دونه دایی خودم)

 

 

 

 

 

عاشق این شور و شوقتم

 

 

 

اینم نصفی از ما

 

و در ادامه بازم شما

 

 

 

 

13 فروردین 96

بند دره

شایلین و باباجونیش

 

 

نفسمی

 

 

سه تا دوست خوب

 

 

 

دوستان در حال بازی

دو دو چی چی

رونیکا، روژینا، متین ، شایلین

 

 

 

عجب ژستی دخملی

 

 

 

13 بدرم خیلی خوش گذشت

دخملی میگه

من 13 بدر خیلی دوست دارم

کی میریم 13 بدر

تعجبچشمکخنده

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد