شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

دیزی با طعم شایلین

1392/1/23 22:40
نویسنده : مامان و بابا
417 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل گلم 100 روزه شدی و من و بابایی تصمیم گرفتیم بریم طرقبه و یه دیزی بزنیم تو رگ خوشمزه متاسفانه 2 ساعت تو ترافیک بودیم خمیازه ولی خوشبختانه تو دخملی بازم گل بودی و بیشتر خواب بودی و کمی هم عصبانی و لبخند تو کارت نبود اما در نهایت دیزیش خیلی چسبید و خوش گذشت  ولی حیف  که تو فقط تماشا میکردی افسوس اینم یک عکس از شایلین گلم در حال تماشای دیزی

 

 

بعد از ناهار هم  چون هوا خیلی عالی بود رفتیم پارک ملت قدمی بزنیم ، شما هم افتخار دادین با ننه سرما یه عکس بگیرین.آخه تو ننه سرما رو دوست داری چون یازده روز بعد از اومدن اون تو هم اومدی و هر  سال میدونی اون که میاد باید برات تولد بگیریم. پس حالا باهاش خداحافظی کن تا دیماهبای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهوش-بهروز
24 فروردین 92 10:27
سلام عزیزم،من هر روز که سیستم رو روشن میکنم اول یک سری به وبلاگ شما میزنم شایلین جوون تا روی ماهت رو ببینم.خوشحالم که سالم و سلامت هستی.انشاالله همیشه در کنار پدر مادر نازت خوش و سلامت باشی.به امید دیدار.


مرسی از اینکه به وبم سر می زنید






خاله فهيمه
24 فروردین 92 16:05
واي شايلين جون خوش به حالت با اين مامان وباباي باحال ...من به جات كيف كردم ....انشائا...قدر زحماتشونو بدوني وبتوني جبران كني اميدوارم سايه هردوشون بالاي سرمستدام باشد. من به جاي دخترمون از شما تشكر ميكنم .....

ممنونم خاله جون

حسام
24 فروردین 92 22:10
اول راجع به دیزی بگم:من هم میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
امیدوارم ننه سرما بره دیگه نیاد که شایلین جون همینقدی بمونه و نی نی کوچولو باشه،آخه من هنوز افتخار زیارتشو نداشتم ...به امید هر چه گرمتر شدن کانون خانواده ای که خیلی دوسش دارم

ممنون،تشریف بیارین مشهد یه دیزی دعوت شایلین جون

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد