شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

تولد3 ماهگی شایلین جون

1392/1/16 14:03
نویسنده : مامان و بابا
456 بازدید
اشتراک گذاری

                                             یه کیک خوشمزه بیرجندی

                                         چه زود سه ماه گذشت ، مگه نه!!؟ 

                               من که نفهمیدم کی سه ماه گذشت!!!!

                                    میگن خیلی تپل شدم ، شما چی میگین  ؟؟

 

                        خب دیگه یه چیزی گفتم ، منو چشم نکنید!!!!


 

 

 

    همگی به تولد سه ماهگی من که در مود (باغ عمو کیهان) برگزار شد ، خوش اومدین

                                           حالا یه فوت جانانه

 

                       من کیک میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!!

                     با تشکر از اونایی که توی عکس هستن و اونایی که نیستن


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهوش و بهروز
17 فروردین 92 0:12
سلام شایلین جوون،الهی قربونت برم.تولدت مبارک عزیزم.چقدر نانازتر شدی.
شایلین جوون،عاطفه جون و حسین آقا دنیارا برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندیم.


ممنون از لطفتون

حسام
18 فروردین 92 21:10
به به...به به...مبارکه.امیدوارم همیشه خوش باشید. حسین آقای گل بابا شدی رفت،چقد هم بهتون میاد.خدا همتونو حفظ کنه

مرسی
خاله فهيمه
20 فروردین 92 12:49
با اينكه خودم افتخار حضور در جشن توليد سه ماهگي دخملونو داشتم ولي باز با ديدن عكسهاي خوشگلش كلي كيف كردم ..انشائا... تولد صدسالگييش.....

ان شاالله ، با حضور شما

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد