شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مزرعه عشق

تولد 2 ماهگی شایلین جون

1391/12/17 14:09
نویسنده : مامان و بابا
406 بازدید
اشتراک گذاری

باز چه خوابی دیدین برام!؟

 

 

تولد 2 سالگیه کیه؟؟؟؟

وای نه ، مثه اینکه میخوان بیان سراغ من!

من که خوابم میاد ، شما هرکار دوست دارید انجام بدین!

فقط یه خنده میکنم برای خاله ارزو و عمو مصطفی که خیلی بهشون زحمت دادیم 

 

تو یه ماهگی اون طرفی فوت کردیم خاموش نشد ، حالا این طرفی ......

آخ جون نقشم گرفت !


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فهيمه
19 اسفند 91 8:12
واي واي عزيز خاله توكه با اين عكساي خوشگلت ديوونه كردي . جيگري ....الهي فداي اون قيافه خوشگلت برم مرسي مامان وباباش كه عكاساشو گذاشتي ...اي واي يادم رفت تولد دوماهگيت مبارك نفس خاله ...
مهوش و بهروز
19 اسفند 91 17:28
سلام شایلین جوووون؛وای چقدر بزرگ شدی.چقدر ناناز شدی.الهی بگردم من.دلمون خیلی واست تنگ شده.دوست دارم هرچه زودتر ببینمت.بوس بوس بوس
ارزو و ارمیتا
20 اسفند 91 21:33
وای که چقدر نازی قربونت برم دلم واست تنگ شده مامان عزیزش خوب بزرگش کردی ماشااله.بوس بوس بوس
حسام
25 اسفند 91 14:38
چقد زوووووووود گذشت خدا حفظش کنه


سلام ، کجایی ؟ چند روزیه نیستی ، نگرانت شدیم!


خاله فهيمه
6 فروردین 92 15:18
اي بابا سال نوشد ولي عكساش نه ، كمي هم به فكر اين عشاق دلتنگ باشيد ...عكسهاي سال با لباسهاي عيدي وحالتهاي جديد وشرينكاري نو ....منتظريم ....

سلام .چشم ، در اولین فرصت که اومدیم مشهد حتما این کار رو میکنیم.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد