شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مزرعه عشق

تولد بابایی

1394/9/1 10:47
نویسنده : مامان و بابا
751 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم سلام 

امروز با یک ماه تاخیر اومدم عکسای تولد بابایی رو واست بذارم.

یه تولد سه نفره که خیلی هم خوش گذشتبوسبوس

از همه قشنگ تر شم اینکه حالا خیلی تولد رو دوست داریو کلی ذوق میکنی

و از همه مهمتر باهم رفتیم واسه بابایی کادوی تولد و کیک خریدیم 

عشقم مامانی عشق

عشق من 

همسر عزیزم 

مهربانم 

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگیت مبارک

تولدت آذین زندگی ام باد.

دوستت دارم، با صداقت، بی نهایت، تا قیامت

 

 

 

یه بوس از ته دل واسه بابای دوست داشتنی خودم

 

 

 

دوست دارم بابایی

 

 

دو عشق زندگی من

 

 

شایلین مامان در حال خوندن آهنگ تولدت مبارک واسه باباییش

 

 

و اینم مراسم کیک بری پدر و دختر

 

 

بوسجشنمحبت

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ᓄـاـᓄـان
9 فروردین 95 9:40
عیدتوووون مبارک مامانی...ببوسید قند عسل منووو تولد بابایی شایلـــــین جووونم مبالک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد