شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

تقدیم به نفسم،دخترنازنیم

1394/7/8 12:42
نویسنده : مامان و بابا
361 بازدید
اشتراک گذاری

جز تـــــــــــــــو
کی میتونه عزیز من باشه
کی میتونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل 
تـــــــــــــو پیدا شه
همه چیزم، آی عزیزم

جز من
کی واسه دیدن 
تـــــــــــــو حریصه
اسمت و رو قلبش می نویسه
گونه هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم، آی عزیزم


تــــــــــــــو نباشی بی قرارم بد میبینم بد میارم، بی تـــــــــــــو من
حس ندارم سر به زیرم گوشه گیرم کاش بمیرم، بی 
تـــــــــــــو من
همه چیزم، آی عزیزم، همه چیزم

واسه ما دوتا کی بهتر از ما از همین امروز تا آخر دنیا
همه چیزم، آی عزیزم
همه چیزم، آ آ آ آ آی عزیــــــــــــــــــــــــــــزم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد