شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

تعطیلات با طعم بابایی

1394/3/19 18:07
نویسنده : مامان و بابا

سلام به قلبم... سلام به عمرم... سلام به نفسم

چهارشنبه 13 خرداد سه نفری رفتیم چالیدره، آخ که چه روزه خوبی بود و چقدر بهمون خوش گذشت.

اولش از گرمای هوا می ترسیدیم ولی هم تو لنج هوا خوب بود، هم تختی که واسه ناهار گرفته بودیم کولر داشت و خیلی عالی بود.

شما دخملی هم که کلی راه رفته بودی و ورجه وورجه کرده بودی! تو مسیر برگشت به خونه خوابت برد و وقتی رسیدیم خونه و تو تختت گذاشتیمت با کمال تعجب بیدار نشدی!!!!

شب بعدم دخملی رو بردیم هتل سحاب که هم گردش واسه ما باشه و هم وسیله بازی، واسه دخملی ( که عاشق بازی کردن تو پارک) داشته باشه، ولی متاسفانه قسمت اسباب بازیهاش دیگه قدیمی شده بود و ایمن نبود، ماهم دخمل گلمون و راضی کردیم به راه رفتن در یک فضای سبز و دنج، شام خوردیم و در نهایت دخملی رو بردیم پارک حافظ و به قول خودت پارک سافظ خنده که البته فقط واسه خنده بابایی این جوری تکرارش میکنی!

تا ساعت یک شبم داشتی تو پارک بازی می کردی و انگار نه انگار ساعت 1 شبتعجب

" این دوره زمونه انگار بچه ها خواب ندارن!!!"

شایلین مامان در لنج

سرگذار بر شانه های مادرت،

بوسه زن بر گونه های زرد من،

خانه ام سبز از صدای شاد توست،

مادرت مست از نوازشهای توست.