شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مزرعه عشق

شایلین و سامان

1393/8/22 0:13
نویسنده : مامان و بابا
296 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوش خنده زندگیم، شایلین عزیزم

 

یکشنبه 18 آبان ماه 93 پسرعمه من به همراه سمیرا جون و پسر گلشون آقا سامان خونهمامان جون، بابا جون دعوت بودن، ما هم رفتیم اونجا تا دیداری تازه کنیم و دخمل گلمکه عاشق بچه هاست با سامان جون بازی کنه!!!

 

دخمل گلم یک سال و ده ماهه، آقا سامان گلم دو سال و سه ماهه

 

در کل باهم همبازی های خوبی بودین  و به هر حال یه جوری من و سمیرا جون و

خودتونو سرگرم داشتین،در ضمن دخمل گلم که حالا خیلی بد غذا شده به هوای سامان جون غذا خوردو مامانشو خوشحال کرد!!!

 

 هنوزم که چند روزی از دیدارتون میگذره یاد آقا سامان و سمیرا جون می کنی

مخصوصا وقتی تاب بازی می کنی!!!

خودتم میگی سامان تهران! خاله سمیرا تهران

وقتی تاب بازی می کنی برامون توضیح میدی که تو و سامان نوبتی تاب بازی میکردین!!!

وقتی کلمه نوبتی رو گفتی قند تو دلم آب شد مامانی، عزیز دلمی

 

 در ادامه عکس های تو و سامان جونه که دارین نوبتی تاب بازی می کنینبوسبوس

 

 

                           

 

 

 

 

 

 

 

 

شایلینم

زندگی دفتری از خاطره است

چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد، ما همه همسفریم

آنچه باقیست فقط خوبی هاست...

پسندها (2)

نظرات (3)

خاله فهیمه
26 آبان 93 6:49
جهت اعلام حضور!!!!!!!فقط خواستم بدونی شایلین جون که همیشه به وبلاگت سرمیزنم
مهوش و بهروز
1 آذر 93 12:00
سلام شایلین جوونم، من هر روز وقتی لب تاپ روشن میکنم به وبلاگ شما ناناز میام. قدر این لحظات ناب کودکی رو بدون خوشگل من.همیشه شاد باشی نفسم.دوست داریم. ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد