شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

23 ماهه من

1393/9/12 22:30
نویسنده : مامان و بابا
217 بازدید
اشتراک گذاری

   

دختر گلم...نفس مامانی...چقدر زود 23 ماه گذشت:

انگار همین دیروز بود صدای خبر آمدنت می آمد...

خبر زمینی شدنت...

آن روزها 50 سانت بیشتر نداشتی...

حالا شدی یه دختر زیبا با 89 سانت قد...

حالا شدی یک دلربا،عزیز جانم...

شدی تمام هستی ما...

حالا باید نوید 2 ساله شدنت را بدهم عزیزکم...

آری،چیزی نمانده به آن روز با شکوه...

تنها 1 ماه دیگر باقیست تا سالروز جدایی تو از فرشته ها و پیوستن ات به ما زمینی ها...

خواستم بگویم که...

تک تک لحظه های این 23 ماه برای ما...

پر بود از عشق...

از مهربانی...

از محبت...

از زندگی...

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم

 

 مبارکت باشد این روز با شکوه گل من

 

 

                          

دخمل گلم دهم آذر واسه بار چهارم  با بابایی بردیمت آرایشگاه، آرایشگاه کودک ( وروجک )

ولی متاسفانه ایندفعه هم مثل دفعه قبل آرایشگاه رو گذاشتی رو سرت غمگینگریه

 

اینم دخملی مامان بعد از کلی گریه در آرایشگاه

 

 

 

 

اینم از دخمل خوش خنده 23 ماهه من

 

 

 

عاشقتم مامانی بوسبوسبوس

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله فهیمه
1 دی 93 15:17
سلام حاضر....
خاله فهیمه
1 دی 93 15:19
سلام حاضر ممنون به خاطر حضورتون
مهوش و بهروز
4 دی 93 0:08
الهی قربونت برم من فرشته نازم.23 ماهگی تبریک میگم نازم. ماشاالله اینقدر فهمیده رفتار میکنی که بهروز جون فکر میکنه داری 3 ساله میشی.فدات بشم من دختر ناز و باکلاس من.همیشه برات بهترینها رو آرزو میکنم.خیلی دوست داریم فرشته ناز.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مهربونم
مامان
4 دی 93 11:37
سلام خوبید؟چقدر این عکس قشنگه عزیییییییییییزم . لطفا کد 75را به 1000891010 ارسال کنید و به ما رأی بدین . شما هم در جشنواره شرکت کنید. ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد