شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مزرعه عشق

22 ماهگی نفسم

1393/8/21 1:09
نویسنده : مامان و بابا
490 بازدید
اشتراک گذاری

شایلین زیبای من!

صدای توست که این روزها طنین می افکند بر تمام لحظات و دقایقمون.

صدایی که همیشه شنیده می شود.صدایت شیرین و گوش نواز است ،

وقتی که حرف میزنی، وقتی که قهقهه میزنی...

وقتی که کلمات را اشتباهی میگی، همون اشتباهات دلنشین است.

لبخند به لب مان می اوری بس که مشتاق گفتنی...

حرف بزن و حرف بزن و حرف بزن...

آن قدر که ... صدای تو باشه همه جا

آن قدر که ... صدایت پر شود در گوشمان

دوستت داریم 

ماهگیت مبارک 

شایلین، جواهر بی همتای من

11 آبان به همراه دخمل 22 ماهمون راهی بیرجند شدیم تا تاسوعا، عاشورا اونجا باشیم .

اینم یه عکس از دخملمون بغل بابای گلش در بیرجند، یکشنبه 11 ابان (شب تاسوعا) در کنار دیگ های شله

 

 

 

 

 

وای که چقدر دخملم ناز داره!!!

 

 

 

شایلین در حال آموزش به رونیکا

 

 

خوب گوش کن چی میگم

 

 

 

یه کم بهتر توضیح بده دیگه !!!

 

 

 

خوب حالا شد!

 

 

نه بابا من که چیزی متوجه نمی شم بزار یه کم لم بدم خستگی در کنم!!!

 

 

نه بابا هر چی توضیح بدم فایده نداره!!!

 

 

شوخی کردم تو خیلی زرنگی 

دوست دارم هوارتابوس

 

 

فرشته کوچک من

 

 

 

 

شایلینی در حال گفتن ترس نداره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

خاله فهیمه
22 آبان 93 11:47
شایلین جونم همیشه درقلب منی ...ممنون که عکسهای رونیکاجونو توی وبلاگ گذاشتید اینجوری بایک تیر دونشون میزنیم...
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جونم،ممنون که با این همه مشغله بازم اینقدر آنلاین به وبلاگ شایلین جون سر میزنید
عمه فروغ
22 آبان 93 14:35
سلام.22 ماهگی گل دخترتون مبارک ان شاا.. 120 سالگیش رو جشن بگیرید
مامان و بابا
پاسخ
سپاسگذار از لطفتون
khale arezoo
23 آبان 93 0:17
الهی قربونت بشم شایلین جونم ی هفته از آمدنتون گذشت ولی برای من ی عمر گذشته انشاا... به شما شایلین خاله مامان بابا مامان جون باباجون خوش گذشته باشه از طرف من و عمو مصطفی و رونیکا ی بوس محکم از شایلین جون بگیری راستی عزیزم مرسی از اینکه به دختر خالت آموزش میدی انشاا...معلم خوبی برای رونیکا باشی نفسم;-)
مامان و بابا
پاسخ
آره خواهر گلم به ما هم خیلی خیلی خوش گذشت، ما هم دلتنگتیم
بابا علی و مامان فرخنده
24 آبان 93 17:03
شایلین گل .امیدواریم همیشه شادخوشحال وبانشاط باشی همراه باباومامان همچون گلت .
مامان و بابا
پاسخ
ممنون ماما جون و بابا جون شایلین و مامان وبابا گل و مهربون خودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد