شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

بابایی روزت مبارک

1393/2/23 1:11
نویسنده : مامان و بابا
407 بازدید
اشتراک گذاری

شور عشقت هست در قلبم ای پدر
گرمی لبخندهایت هست در ذهنم ای پدر
مهربانی هایت همواره در من جاری است
ساز آوای صدایت هم همیشه با من است
از تو از عشق تو لبریز هستم ای پدر
من برای دیدنت با سر دوانم ای پدر
زندگی یعنی پرواز در آغوش تو
مرگ یعنی من بدون عطر تو

همسفر زندگیم، همسر عزیزم

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم، اما هیچ کلمه و واژه ای نمی تواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند فقط میگویم "دوستت دارم" و این روز رو به همراه شایلین جون به تو بهترینم تبریک می گویم ، و امیدوارم سال های سال در کنارهم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم.

                            بابا یعنی قشنگ ترین کلمه دنیا 

                                                              که هیچ مترادفی نمیتونی براش پیدا کنی

 

بوسمحبت

بابا جونای شایلین، عموها، دایی ها و همه باباها روزتون مبارک

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

خاله فهيمه
24 اردیبهشت 93 13:02
منهم به نوبه خودم اين روز عزيزرو به باباحسين شايلين جون تبريك ميگم از خداوند منان آرزوي سلامتي وموفقيت روز افزون برايتان دارم . ايام به كام با تشكر از شما
خاله فهيمه
31 اردیبهشت 93 10:58
سلام شايلين جون خيلي دلم برات تنگ شده ولي اينقدر درگير درس وكار وزندگي شدم كه وقت نميكنم ببينمت لطفا از طرف من به مامان وباباي مهربونت سلام برسون وبهشون بگو كه وبلاگت را زود به زود به روز رساني بكنند ...من منتظر عكسهاي زيبايت هستم .. دوستم دارم يه عالمه بوس بوس بوس ... مامان و بابای شایلین به خاطر این همه لطف از شما تشکر کرده و درخواست شما بزودی انجام خواهد شد.
مهوش و بهروز
9 خرداد 93 11:08
تبریک به کسی که نمیدانیم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی ، سخاوت ، سکوت ، مهربانی و ...... بسیار سخت است .... این روز را به صمیمانه به شما پدر سختکوش تبریک میگوییم . با بهترین آرزوها برای شما بزرگوار با تشكر فراوان از لطف شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد