شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

عکس های هنری بابایی

1392/2/13 14:56
نویسنده : مامان و بابا
604 بازدید
اشتراک گذاری

شایلین آشپزباشی

حالا که شما به من دیزی ندادین خودم یه خوشمزشو درست میکنم

لطفا شما دست نزنین

آخ جون چه همه میوه 

من که آب دهنم راه افتاد

به خاله ها نگین من اینجا قایم شدم

 

 

از وقتی میرم بدنسازی، بدنم اومده رو فرم ،مگه نه!!

 

 

 

وقتی شایلین با حجاب میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

kimia
13 اردیبهشت 92 19:58
ای جوووووووووووووووووووووووووووون فدات بشم عسیسم دلم برات یه ذره شده عاشقتمممممممممممممممممممممم بووس بای
مهوش
13 اردیبهشت 92 22:41
الهی قربونت برم من،داشتم با بهروز جان و عمه طاهره عکسای نازت رو نگاه میکردم که مامان جونیا و بابا جونیا اومدن و با کلی ذوق عکسات رو نگاه کردن و عشق کردن با دیدنت.عکسای واقعا قشنگی بود با ژستای ناز.دلم تنگ شده بود با دیدن عکسات خوشحال شدم.فدات.ببببببببببووووووووووسسسسسسس
حسام
14 اردیبهشت 92 21:24
خیلی خوب بود،مخصوصا قسمت آشپزیش


میخواستم یه اتلیه بزنم، شک داشتم !!! پس این کار رو انجام بدم ؟؟!!!
خاله فهيمه
18 اردیبهشت 92 8:15
مرسي باباش .....خيلي عالي بود ...شايلين جون اگه اين مامان وبابا بهت ديزي نداند عزيزدلم مگه خاله فهيمه ات مرده توفقط اراده كن ...خودم برات ديزي درست ميكنم خوشگل خاله ......الهي فداي اون عكساي خوشگلت برم......تودرهمه حال دوست داشتني هستي ميبوسمت ......
حسام
18 اردیبهشت 92 20:19
حتما آتلیه رو راه بندازید،کلی پولدار میشید با ایده های خوبتون تو عکاسی. من هم عکس میخوام
خاله ارزو و عمو مصطفی
20 اردیبهشت 92 12:34
سلام عزیز دلم الهی خاله قربونت بشه چقدر ناز شدی عزیزم اینقدر عمو مصطفی از عکست خوشش امد مامان بابا با شایلین من چه کارا میکنن کاش منم پیشت می بودم دلم برات یک ذره شده عزیز خاله


مرسی خواهری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد