شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

ماه 3 سال و 11 ماهه در حرم مطهر امام رضا(ع)

1395/9/12 23:48
نویسنده : مامان و بابا
134 بازدید
اشتراک گذاری

ماه تمام من 47 ماهگیت مبارک

3 سال و 11 ماهگیت مبارک

ایمان دارم که قشنگ ترین عشق ، نگاه مهربان خداوند به

بندگانش است پس من تو را  به همان نگاه میسپارم

و می دانم تا وقتی که پشتت به خدا گرم است

تمام هراس های دنیا خنده دار است

 

niniweblog.com

 

اینم از یه روز جمعه دوست داشتنی

همانطور که گفتم این روزها خیلی علاقه مند به کیک و شمع فوت کردنی

( البته بیشترش شمع فوت کردن) و هر موقع کیک درست می کنم حتما باید یه شمع روش بذاری و فوت کنی!!!

در نتیجه صبح جمعه یه کیک واسه دخمل 47 ماهمون پختیم جشن

بعدازظهر جمعه ، همراه باباحسین، مامان جون فرخنده و مامان جون قمری رفتیم

حرم مطهر امام رضا (ع)

خیلی عالی بود و به شما هم بسیار خوش گذشت عسلم.

 

 

اینم کیک به مناسبت 3 سال و 11 ماهگی گل دختر

 

 

 

 

خدا پشت و پناهت دخملی

این لبخند زیبا  و از ته دل همیشه رو لبات باشه عزیز دلم

 

 

 

ای صدای حرمت بیشتر از کوی بهشت

به مشامم رسد از تربت تو بوی بهشت

باغ جنت به دل انگیزی درگاه تو نیست

می برد دل بخدا کوی تو از کوی بهشت

گفته ایی هر که زیارت کند از صدق مرا

میکنم بدرقه اش تا در مینوی بهشت

به امید کرمت در حرمت آمده ام

ناامیدم منما ای گل خوشبوی بهشت

بخدا دلخوشیم مهر و تولای شماست

جذبه مهر شما میکشیدم سوی بهشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد