شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

سرزمین بازیها

1395/8/28 12:42
نویسنده : مامان و بابا
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

8 آبان 95 یه روز زیبا که خاله آرزو و عمو مصطفی واسه شما و رونیکا جون زیباتر کردن

رفتن به سرزمین بازیها یه روز خاطره انگیز واسه شما دو نازنین ساخت و ما هم از بازی کردن شما دو تا لذت بردیم.

نکته قابل توجه ،با اینکه کلی بازی کردین بازم میخواستین ادامه بدین تعجب

از دست شما بچه ها

 

سپاس از عمو مصطفی و خاله آرزو

 

 

 

 

 

اینم یه نوستالژی واسه مامانی

منم یه عکس اینجا با دختر عمه م غزاله جون دارم

اگه شد واست میزارم

 

 

 

 

 

 

نفس خاله ماشاالله خیلی شجاعی

این وسیله بازی مناسب شما نبود

ولی مسوولش گفت اگه نمی ترسه موردی نداره

خلاصه شما سوار شدی

وقتی حرکت کرد من و مامانت حسابی شوکه شدیم

حتی فکر کنم بابا مصطفات

آخه خیلی سریع میرفت و صداشم زیاد بود

من که همون اول به بابایت گفتم بگو نگه دارن

ولی دیدیم نخیر شما عین خیالتون نیست

بوس بوس بوس

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد