شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مزرعه عشق

تولد مامانی

1395/7/27 14:44
نویسنده : مامان و بابا
235 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم سلام

همین که تو را دارم، بهترین هدیه دنیا رو دارم.

دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشانترین ستاره نیستم،

در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم،

تو کهکشانی هستی از پور نورترین ستاره ها...

 

رسیدیم به یکی دیگر از روزهای زیبای زندگی

یه روز دیگه واسه جشن گرفتن و شاد بودن

یکشنبه 11 مهرماه 95

روز تولد من، روز ماهگرد تو

3  و چندمین سالگرد تولد من مبارک

3 سال و 9 ماهگی تو مبارک

45 ماهگی تو مبارک

 

و سپاس از سورپرایز همسر عزیم

 

 

 

 

 

 

 

دختر نازنیم در حال شعر تولد خوندن واسه مامانیبوسبوس

 

سپاس از شما دو نازنینم

که این روز زیبا رو واسم ساختین

گرچه همه روزهای زندگیم

با در کنار بودن شما

زیییییییییییییییباستمحبتبوس

 

 

وای من چقدر خوشحالم

 

 

دارم غش میکنم از خوشحالی

 

 

 

 

 

خداحافظت باشن نازنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد