شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مزرعه عشق

اردیبهشت 95 باشگاه سپنتامهر

1395/2/30 21:03
نویسنده : مامان و بابا
382 بازدید
اشتراک گذاری
حوالی دلم که می آیی
همه ی پنجره ها را باز می کنم
گویا
بوسه ای بر باد سپرده ای
که هوا چنین معطر است
من کفش های تو را میپوشم
و همه راه های رفته را دوباره قدم میزنم
بی محابا
بی چتر
زیر همین باران های سرزده
اینک خیسم
خیس از تو
و
تازه از
عشـــــــــــــق
دوستت دارم
شایلین نــــــــــــــــازم
 
niniweblog.com
دخمل مامان، نفس مامان
زمان کارگاه های مادر و کودکت که میرسه خیلی خوشحال میشیم
هم من، هم تو
یعنی در واقع من از دیدن این همه ذوق و اشتیاق تو
بسیار پر انرژی میشم
کاش میشد همیشه اینقدربازی کنی
 
سپاس از عمو ورزشی و عمو اشکان واسه خلق این لحظه های شاد و پرانرژی
برای شما کوچولوهای نازنین
 
niniweblog.com
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخترم، نفسم

همیشه اینطوری شاد و پرانرژی باش

دوست دارم

هوارتا

 

 

عمو ورزشی در حال آموزش بازی

 

 

دخملی منم چه با دقت داره گوش میکنیبوسبوس

 

 

لحظه هیجان انگیز تفنگ آبپاش

 

 

 

اوا چرا اخم کردی مامانی

حتما یکی خیست کردتعجبتعجب

 

 

 

شایلین در حال خیس کردن ماماناتعجبخجالت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وای چه همه بچه کاری اینجاست خودمون خبر نداشتیمچشمک

 

 

 

مجددا شایلین خانوم در حال شیطنتچشمک

 

 

چیزی که عوض داره گله ندارهمحبت

 

 

دخمل ما که بیخیال شیشه شد

به دیوار پرداختهتعجب

 

 

 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد