شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

چالیدره

1395/2/17 20:45
نویسنده : مامان و بابا
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

سلام نفس و زندگی من

سلام دختر زیبای من که عاشق گردش و تفریحي

یه روز خوب اردیبهشتی یعنی سه شنبه 14 اردیبهشت 95 به پیشنهاد و دعوت مامان جون بابا جون رفتیم چالیدره، البته منتظرشدیم بابایی از سرکار اومدن و همگی باهم رفتیم.

خیلی عالی بود، همه چیز عالی بود و خوشبختانه خیلی خیلی بهمون خوش گذشتتشویقخنده

من و خاله آرزو و هم خیلی بازی کردیم، اول خاله آرزو شروع میکرد بعدم من و اغفال می کردچشمک شانس آوردم سقوط آزادش هنوز افتتاح نشده بودتعجب

ولی اینقدر سرگرم بودیم که بیشتر عکسا خانوادگیه و عکس تکی از دخملی کم گرفتیم غمگین

شما دخملی هم هی سوال میکنی کی دوباره میریم چالیدره تعجب

ممنون از مامان جون باباجون که این روز عالی رو واسمون ساختنبوسبوس

 

یه عکس زیبا از طبیعت چالیدره

البته ماهم سوار بودیم ولی دیده نمیشیم

این عکس توسط باباجون گرفته شده

البته در ادامش فیلم گرفتن تا ماهم دیده بشیم

سپاس از بابای گلمبوسبوس

 

 

شایلین مامان در اول راه

خیلی خانمی هاچشمک

 

 

 

 

 

 

عزیز دل من که چقدر حال کردی و دوست داشتی همه وسایل و سوار شی

عاشقتم

بوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد