شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

شایلین و رونیکا در باشگاه ژینو

1395/2/20 10:20
نویسنده : مامان و بابا
319 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی دوست داشتنی من

تو قشنگ ترین لحظه های ناب جوانی ام را رقم میزنی

وقتی با هر نگاه به تو پر میشوم از شور و اشتیاق

و این همه نوشته از سرشوق به خاطر خودم است

تا یادم بماند روزهای زیبایی را که دیگر تکرار نمی شود

و با سرعت برق و باد میگذرد

و همه نوشته هایم از این است

که دلم برای این روزها و برای تویی که سراسر وجودم خود توست تنگ میشود غمگین

مه روی من... شایلین من... چه خوب است تو را داشتن

وقتی یادآور ما می شوی که گاهی با تو کودکی کنیم

که با تو صدافت پیش رویمان باشد

و در دنیای خسته ی بزرگ  بزرگسالی گم نشویم

از تو ممنونم که دختر کوچولوی دوست داشتنی من شدی

محبتبوسمحبت

 

دختر مامان به همراه دخترخالش تو ماه اردیبهشت 95

2 بار باهم رفتین کلاس های عمو ملک

در جلسه اول یه کم با هم زد و خورد داشتین

اما در جلسه بعدی بهتر شدین عزیزای دل من

من فدای این شور و اشتیاقتون بشم

شایلین مامان که خیلی عمو ملک و دوست داشتی و خدایش توسط عمو ملک فعالیتهای جسمانیت خیلی تغییرکرد

آخه دخمل مامان خیلی محتاط و اسلوموشن بودتعجبتعجب

 

 

 

 

13 اردیبهشت 95

باشگاه ژینو

 

 

دو دختر مودبو ببینین

 

 

اینجا نفس مامان مثلا قایم شدهتعجب

 

 

 

در ضمن 40 ماهگیت مبارک دختر کوچولوی ناز من

جشنجشنجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد