شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

شایلین دوست داشتنی در عروسی

1394/7/8 12:05
نویسنده : مامان و بابا
543 بازدید
اشتراک گذاری

خوب من 

نام تو مرا همیشه مست می کند

بهتر از شراب

بهتر از تمام شعرهای ناب

نام تو اگرچه بهترین سرود زندگیست

من تو را به خلوت خدایی خیال خود،

" بهترین بهترین من" خطاب می کنم...

بهترین بهترین من...

 

 

شنبه 16 مرداد 94 عروسی دختر عمه بابایی تو قوچان دعوت بودیم،در نتیجه به اتفاق عمه ها و عموها راهی قوچان شدیم، البته ما زودتر از همه حرکت کردیم، عمو اصغر و خاله پریسا و پارسا جونم با ما اومدن تا قبل از رفتن به قوچان تو مسیر یه باغ رو ببینم تا اگر خوب بود دو سه شبی بريم اونجا  و همگی دور هم جمع بشیم.

تو عروسی هم گرچه رقصیدی و با بچه ها هم بازی می کردی ولی حسابی مامانی رو هم اذیت کردیغمگین

 

نازنینم در باغ

 

 

 

فدای این ژست گرفتنات بشم مامانی

 

 

 

 

عمرم 

نازنینم و بهترینم 

عشقم ،امیدم،جونم

با توام 

ای دنیای من

دوست دارم شایلین من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد