شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مزرعه عشق

انتقالی بابایی

1394/7/8 11:05
نویسنده : مامان و بابا
768 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خبر بالاخره بابایی منتقل مشهد شدجشن

بابایی شایلین بالاخره از تاریخ 94/04/16 در مشهد شروع به کار کرد و من و شایلین خیلی خیلی از این موضوع شاد و خوشحال و سرحالیم

همسرم، عشقم 

خوشحالی من از اینکه بعد از 5 سال رفت و آمد، به مشهد منتقل شدی در غالب کلمات نمی گنجد. گرچه ممکنه اینجا کار سخت تر و فشرده تر باشه ولی ازاینکه در یک شهریم و همیشه در کنارمی در پوست خود نمی گنجم

عشقم همیشه موفق و پایدار باشی و بی نهایت سپاسگذارم واسه صبر و تحمل و تمام زحماتی که واسه من و دخمل نازنینت میکشی.

دوست داریم هوارتا

یه تشکر ویژه از مامان و بابای دوست داشتنیم که در این مدت مثل سایر مواقع بینهایت واسمون زحمت کشیدن و اصلان مارو تنها نذاشتن

دوستون داریم تا بینهایت 

 

ولی با اومدن بابایی کار هردومون سخت تر و سنگین تر شد و مامان جون و باباجونم نبودن که شما دخملی رو که نه خواب درستی داری و نه تنهایی بازی میکنی رو نگه دارن تا من بتونم وبتو آپدیت کنم تا بالاخره امروز چهارشنبه 8 مهر 94 اومدم خونه مامان جون و بابا جون ازشون خواستم تا شمارو نگه دارن تا من بتونم وبلاگ دخملیمو به روز کنم.!!!

 

اینم از عکسای دخملی با ژست های قشنگ، شاد و مسرور از اومدن بابایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباجون ومامان جون
17 مهر 94 22:15
عشقمون عمرمون تمام وجودمان.شمادلبندان دوست داشتنی بودنتان شادی وامید.نبودنتان حسرت دیدن.امیدواریم که همیشه توان یاروهمیاری شماراداشته باشیم.
مامان و بابا
پاسخ
بینهایت سپاسگذار مامان و بابای خوب و دوست داشتنیم، همیشه صحیح و سالم و پایدار باشین و سایتون بالای سرمون. دوستون داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد