شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

دختر 2/5 ساله من

1394/4/31 15:43
نویسنده : مامان و بابا
854 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهه من

نازنینم...

گاهی در زندگیت روزهاییست که احساس میکنی چقدر برات با ارزشن

لحظه به لحظه اش برات دل انگیزه

گاهی  آن ساعت وزمانی که همه می گویند: " طلاست ، مثل برق وباد می گذره،

آره عزیزم...دوسال و نیمی گذشت

به سرعت برق و باد

با تمام وجودم دوست دارم دخترم

دخترکم...

خوشبختی یعنی نگاه خدا،

فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی تمام انسان ها کافیست.

این نگاه را برایت آرزومی کنم

                 

کیک 2/5 سالگی دخملم

 

 

اینم از دخمل گلم که مشتاق تولد 2/5 سالگیش بود!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخترخاله های گل در کنارهم

 

 

 

 

خوندن تولد تولد تولدت مبارک

 

 

 

بیا شمعا رو فوت کن

تا صد سال زنده باشی

 

 

 

 

و مراسم کیک بری

 

 

 

 

اینجاهم شایلین، مامان رونیکا شد!!

 

 

رونیکا جون از دست مامان آرزوش غذا رو قبول نمی کرد!!!

 

 

و شایلین طلا رو مامان صدا میزد!!!

 

 

ا مامان کجا رفتی بقیه پیراشکیمو بده!!!

 

 

خلاصه سر سفره شام بساط خنده به راه بود

فدای شما دخترخاله های گل و دوست داشتنی بشم من

بوسبوسبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
2 مرداد 94 22:26
با سلام . ضمن تبریک به دلیل وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد ، از شما دعوت می کنم تا از وبلاگ ملیسا خانم دختر بابایی دیدن بفرمائید . خوشحال میشیم اگر با نظراتتون روزهای خاطره انگیزی رو برای دخترم به ارمغان بیارید . منتظر حضور شما هستیم .
مامان و بابا
پاسخ
سلام، ممنون از لطفتون
خاله فهيمه
29 مرداد 94 13:56
شايلين جون با كلي تاخير تولدت 2/5 سالگيت مبارك عزيز خاله
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم
خاله ارزو
20 شهریور 94 2:46
سلام عزیزم الهی من قربون شما بشم دلم برات خیلی تنگ شده نفسم کاش میتونستی با مامان عاطفه و بابا حسین بیای پیش من و رونیکا، عمو مصطفی. با این که تولد دو نیم سالگیت پیشت بودم ولی باز هم تولدت رو بهت تبریک میگم عزیز خاله انشاءالله همیشه زیر سایه ی پدر و مادرت شاد و خرم باشی
مامان بارانا
9 فروردین 95 9:08
مامانی شما اهل تهرانی؟؟؟ آخه فک کنم شاایلین جووون رو ی جایی دیدم
مامان و بابا
پاسخ
نه عزیزم ما مشهدیم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد