شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

بای بای پوشک

1394/4/27 16:23
نویسنده : مامان و بابا
732 بازدید
اشتراک گذاری

شایلین جون یک گام بزرگ دیگه واسه استقلالش برداشت و در حالی که 2 سال و پنج ماهش بود با پوشک های عزیزش خداحافظی کردجشن

طبق مطالعاتی که داشتم متوجه شده بودم بهترین زمان از پوشک گرفتن بچه بعد از 2 سالگیه و در ضمن خود بچه هم باید بخواد و آمادگیشو داشته باشه.تعجب

از این رو قبل از 2 سالگی که هیچ اقدامی نکردم اما بعد از 2 سالگی یه بار امتحان کردمو دیدم دوست نداریغمگین تا اینکه زمان موعود فرارسید، همیشه دوست داشتم زمانی که میخوام از پوشک بگیرمت وقتی باشه که بابایی هم فرصت داشته باشه و کمکم کنه، تا اینکه در تعطیلات 14 و 15 خرداد و به عبارتی تعطیلات با طعم بابایی این فرصت فرا رسید... در اون چند روز هنوز پوشک می شدی آخه دوست داشتیم با بابایی ددر هم بریم ،می گفتم اگه دیش داشتی و تو صندلیت ( قصری) دیش کنی خیلی خوشحال میشیمو و واست جایزه میگیریم. اولین باری که تو صندلیت دیش کردی کلی ذوق کردیمو خودتم ذوق کردی 

اون روز خیلی خنده دار بود!!! آخه پوشکت می کردیمو تو هم هر دو دقیقه می گفتی دیش دارم و ماهم مجبور بودیم پوشکتو باز کنیم و حسابی سرکار بودیم 

بیرونم که بودیم هر وقت می خواستی دیش کنی می گقتی عیب نداره تو پوشکم دیش کنم. فدات بشم که اینقدر گلی 

بالاخره شنبه 16 خرداد 94 با اون که تنها بودم تصمیم گرفتم که چهارچشمی حواسم بهت باشه و دیگه پوشکت نکنم که نکنم .

نسبتا خیلی راحت این پروژه رو به اتمام رسوندی مامانیبوسبوسبوس در طی روز که هیچ خطایی نداشتی و در شبم فقط دو شب اول 

جالبترین قسمتش واسه من شبا بود!!! شبا که دستشویی داشته و منو صدا می کردی، منم بغلت می کردمو میذاشتمت رو صندلیت و شما خانمی هم که در حال چرت زدن بودی و تلو تلو خوردن و باید حواسم میبود که نیفتی و کلی در اون لحظات می خندیدم  و می گفتم این دختر کوجولو ی منکه اینقدر بزرگ شده!!!

شاید برای کسایی که مادر نشدن این پست خیلی لوس به نظر بیاد ولی باور کنین خیلی شیرینه

وقتی یه روز کامل رو بدون خطا سپری می کنه.

شبا وقتی بیدارمون میکنه که ببریمش دستشویی و دوباره میخوابه .

 

دوست دارم دخترم

در ادامه عکس های ذوق زده شایلینی رو ببینین که به قول خودش میخواد پوشکاشو بده رونیکا

 

 

خداحافظی شایلین با پوشکهاش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

همراه رایانه
28 تیر 94 8:47
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای (به صورت شبانه روزی ) تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
خاله فهيمه
29 مرداد 94 13:58
به به توي اين زماني كه بهت سرنزدم چه اتفاقاتي افتاده اي ول شايلين طلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد