شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

تولد دو سالگی دخترم

1393/10/16 15:56
نویسنده : مامان و بابا
339 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

امروز طلیعه ی زیبای سحرگاهان درخشان تر و زیباتر از همیشه می تابد

زیرا که از دل دی پروردگار

موجودی با لطافت بهشت تقدیم لحظه هایم کرده،

دختری دوست داشتنی که همسفر زندگیم خواهد ماند.

و با مهربانی ابدی و وصف ناپذیر واژه مادر بودن را برایم معنا خواهد کرد.

نفس مامان و بابا 

11 دی 1393 مصادف با اول ژانویه 2015

سالروز زمینی شدنت مبارک.

عزیز دل مامان سلام، تولد 2 سالگیت خونه مامان جون اشرف و بابا جون محمد برگزارشد، آخه مامان جون پاشون و عمل کردن و نمی تونستن از خونه بیرون بیان.( ایشاا... هرچی زودتر خوب بشن، آمین) یه تولد خودمونی با حضور عمه ها و عمو و خاله و داییت، با تم ماه و ستاره به خواسته خودت!!!

اما متاسفانه تولد دو سالگیت زیاد بهت خوش نگذشت، آخه دخملیم مریض بودغمگینگریهاز سه شب مونده به تولدت تب کردی، امیدوار بودم تا روز تولدت خوب بشی، گرچه علائم مریضیت خوب شده بود ولی بهانه جویی و بی حوصلگیت مونده بود. 

ساعت 13 روز تولد وقت آتلیه هم داشتی، تو آتلیه هم همکاری نکردی و عکسای خوبی نگرفتی. گرچه جهت یادگاری گفتیم 3 تا از عکساتو چاپ کنن!!!

 

 

 

 

 

اینم از تزئین ساده خونه

با طراحی و اجرای مامانی

وهمکاری بابایی ،امیرحسین و عرفان

 

 

 

 

کیک خوشگل و خوشمزه شایلین طلا

کاری از قنادی هانا

ارائه طرح توسط مامانی

 

دستشون درد نکنه ! عجب کیکی خوشمزه

 

 

تهیه دسر آکواریوم،

اجرا و طراحی توسط آرزو جون

 

 

تهیه و تزئین سالاد

کار مشترکی از مامانجون و خاله آرزو

 

 

شام ، جوجه کباب داشتیم

به همراه نوشابه و دوغ با طعم شایلین

 

 

اینم از مراسم کلاه سر گذاشتن شایلین 

وقتی دخترم خودش میخواد کاراشو انجام بده !!متنظر

 

 

 

 

 

 

حالا نوبت کلاه  سر امیر حسین جون گذاشتن!!!

 

 

نه اینجوری نمیشه!!!

 

 

باید بلند شم

 

 

 

بالاخره موفق شدم جشن

 

 

حالا برم سراغ یه کار دیگه

 

 

حالا فهمیدم باید این بادکنک و یه جا وصل کنم

 

 

فکر کنم اینجا خوب باشه!!!

 

 

آخ جون نوبت کادوها رسید

این ماشین خوشگل کادوی خانواده بابایی

(مامان جون و بابا جون، عمه لیدا، عمه اعظم، عمه فریده، عمو اکبر و آرزوجون)

ممنون از همگی

 

 

من رفتم سراغ بقیه کادوها

 

 

بوق بوق برین کنار

 

 

من رسیدم بگین این کادو از طرف کیه!!!

 

 

این عروسک از طرف دایی رضا و خاله مریم

 

 

حالا نوبت کادوی مامان جون فرخنده و بابا علی و خاله آرزو و عمو مصطفی و رونیکاجون

 

 

 

 

یه عکس دو نفره با عرشیا

 

 

و بالاخره نوبت فوت کردن شمع رسید جشن

 

 

 

نشد بزارین نشونه گیری کنم

 

 

آماده!!!

 

 

و حالا با تمام قدرت

 

 

من که بی خیال شدم

 

 

حالا نوبت رونیکا جون

 

 

 

بالاخره تموم شد من که رفتم

 

 

اینم از برگه یادگاری شایلین طلا

 

 

و اینم باز شده کادوی مامان جون و بابا جون و خاله آرزو

 

 

 

شایلین جون به همراه مامانی و بابایی از همه عزیزانی که در تهیه و تدارک این جشن به ما کمک کردن تشکر کرده و امیدواریم بتونیم تو شادیهاتون جبران کنیم. یه عذرخواهی هم از بقیه اقوام و دوستان که به علت کمبود فضای کافی نتونستیم درخدمتشون باشیم . دست همگی شما رو میبوسیم و شادی ، نشاط و موفقیت رو برای شما آرزومندیم.محبت

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان فرزانه
17 دی 93 21:40
خدا حفظش کنه عزیزم مامانی عزیزم توروخدا کمکم کن به کمکت احتیاج دارم برای جشنواره رای کم دارم 74 رو به 1000891010 بفرس توروخدا نگو ولش کن بابا لب مرزم ممنونم از محبتت گلم منتظرم خواهش میکنم لطفا به منم سربزن دوستم
فرشک
17 دی 93 22:19
سایت تخفیفان اولین سایت ارائه دهنده تخفیف گروهی در کالا و خدمات با همکاری فرشک اقدام به عرضه بیش از 25 عدد تابلوفرش دست بافت گونه با طرح های زیبا و متنوع نموده است. این بسته تا مدت 6 روز فعال می باشد و دوستان گرامی می توانند از تخفیف 30 درصدی آن بهره مند شوند. جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی از لینک زیر وارد سایت تخفیفان گردید. http://takhfifan.com/takhfifan-kala/extra/takhfif-takhfifan-grouhi-farsh-tansim-kashan-20255-dey-13.html این تخفیف شامل: - یک تابلوفرش 1000 شانه دست بافت گونه در اندازه 70*50 سانتی متر - قاب سه گل PVC زیبا - ملزومات نصب تابلوفرش روی دیوار - کاتالوگ ویژه فرشک - ارسال رایگان به چند شهر می باشد. فرشک 03155472944 http://www.farshak.com/
مهوش و بهروز
17 دی 93 23:15
به به سلام چه عجب من هر روز میام به وبلاگ شایلین طلا سر میزنم تا عکسای تولد ناز دختر رو ببینم.سالروز زمینی شدنت مبارک شایلین جوونم.امیدوارم هر چه را در زندگی میخواهی بدست بیاری و در کنار مامان عاطفه و بابا حسین بهترین لحظات رو سپری کنی.دوست داریم بینهایت.
مامان و بابا
پاسخ
بی نهایت سپاسگذار از محبتت عزیزم، جاتون خیلی خالی بود
❈ Kosar❈
18 دی 93 14:12
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
خاله فهیمه
21 دی 93 11:15
دست همه دست اندرکاران وتدارک کنندگان این بزم درد نکنه به همشون خسته نباشید عرض میکنم انشا...تولد صدسالگیت شایلین جون
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جونم، جای شماهم خالی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد