شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

سیزده ماهه عزیزتر از جونم

1392/11/16 13:22
نویسنده : مامان و بابا
272 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو، شایلین ناز ما

جمعه 11 بهمن 1392 سیزدهمین ماه زندگی نازنینت تموم شد و قدم به ماه چهاردهم گذاشتی، دیگه دارم بزرگ شدنت رو احساس میکنم، اون دخمل کوچولوی سابق نیستی عزیز دلم ماچ

تو همون دخملی بودی که اگه می خوابوندمت و ساعتها جابه جات نمی کردم حتی یه سانت هم نمیتونستی جا به جا بشی اما حالا مگه میشه یه لحظه یه جا نگهت داشت حتی توی خواب هم مدام در حال وول خوردنی ( میگم نکنه یه ذره ی دیگه که بزرگتر شدی تو خواب پاشی راه بری مامانی)

دنیای پیرامونتو میشناسی، مدام به سمت اتاقت میری و نسبت به اسباب بازیهات واکنش نشون میدی، در مورد اشخاص هم تقریبا همه رو به نام میشناسی و اگه ازت سوال کنیم با دست نشونشون میدی یاهم میگی نیست  عاشق بچه هایی و کلی باهاشون بازی میکنی از خودت ذوق دروکنی.

ای تماشایی ترین مخلوق ، آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم

ماهگیت مبارک عزیز دلم

 

 

در این یک ماه هنرهای جدید باد گرفتی نفسم:

1. مثلا صدای بعضی حیوانات رو خوشگل ادا میکنی لبخند

   " اسبه میگه؟" پیتکو پینکو

   " هاپو میگه؟" هاپ

   " پیشی میگه؟" مینا مینا

2. کلمات جدیدی که تو این یک ماه یاد گرفتی قلب

آرزو ( پنجشنبه 19 دی ماه 92 ) ...... آزو

دایی ( چهارشنبه 25 دی ماه 92 ) .. دای

گل ، عمه

بابای ( موقع خداحافظی کردن دست کوچیکتو تکون میدی و میگی ب بای )

نه ( وقتی میگم شایلین دست نزن انگشت کوچیکتو بالا میاری و لبخند میزنی و مبگی نه )

دالی

نای نای ( وقتی میرقصی گاهی اوقات آواز نای نای هم سرمیدی نفسم )

3. چشمک میزنی، بوس میفرستی، بینیتو نشون میدی

وقتی میگیم لالا کن در هر حالتی که باشی سرتو میزاری رو بالشت یا مبل و مثلا لالا میکنی .

 

شایلین جون در حال نای نای کردن

 

 

 خوشبختانه فعلا  هرچی به شایلین جون میگیم بده، میده تشویق

 

 

 

 اینم شایلین و پویا که کلی باهم بازی می کنن

 

 

 

 

دخملی در خال گفتن آزو

 

 

عمو مصطفی کو ؟

نیست

 

 

ناناز بعد از یک آب بازی جانانه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهروز و مهوش
14 بهمن 92 22:06
سلام خوشگل خانوم،13 ماهگیت مبارک عزیزم.دلمون خیلی برات تنگ شده.امیدوارم همیشه سلامت باشی و شاد شاد شایلین جون.
مامان و بابا
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم
خاله فهيمه
16 بهمن 92 7:35
سلام شايلين كوچولوي ناناز خاله ... چقدر بزرگ شدي خانوم خانوما همه اش سه هفته است كه نديدمت ماشا..... خيلي دلم برات تنگ شده مرسي از مامان وباباي خوبت كه با گذاشتن عكسهاي قشنگت منو از دلتنگيت بيرون مياورند دوست دارم يه عالمه خوشگل خاله .......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد