شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

تفریحات شایلین خانوم خونه عمه جون

1392/7/13 15:36
نویسنده : مامان و بابا
228 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم ، دوشنبه شب ( 92/07/08) ساعت 10 شب بود که من و تو  و بابایی سه نفری راهی تربت حیدریه شدیم  تا  سه روزی که بابایی شیفت بود کنارش باشیم . تو مسیر راه دختر نسبتا خوبی بودی ولی فقط 20  دقیقه خوابیدی . ساعت 12 بود که رسیدیم خونه عمه جون . هوای نسبتا سردی بود و مجبور شدیم شما رو  توی ملحفه بپیچونیم و ببریم بالا. 

مدتی که خونه عمه جون بودی شیرین کاریهات فراوون بود. انواع صداها رو که در می آوردی . ضمنا علاقه شدیدی به علی پیدا کرده بودی و از بغل اون پیش هیچکی نمی رفتی ، حتی من و بابایی ( خیلی بی معرفتی !!! بیا بچه بزرگ کنقهر ) .

یه سری از شیرین کاریهات رو دوربینها ثبت کردن ، جالبه  خودت هم ببین که چه کردی!!!چشمک

 

                                شایلین همه جا هست . روی میز ، زیر میز  .........

 

 

سلام ماما ، سلام بابا 

 

 

اینم یه بشکن بشکن زیر میزی برای تماشاچیا ! 

  

 

 اگه گفتین من چطوری رفتم این زیر( بگید دیگه تا از همونجا بیام بیرون)

 

 

ای وای !! یکی به دادم برسه ، من اینجا گیر افتادم

 

 

 

و اما  ، در ادامه سلسله درسهای آموزشی تعمیر وسایل صوتی و تصویری ، امروز اومدیم سراغ دستگاه

ضبط و CD  عمه جون

 

خب عمه جون ایراد دستگاه چیه ؟

 

 

هر دو تا خرابه؟؟؟ من برای یکیشون بیشتر وقت ندارم 

 

 

حالا ناراحت نشین ، فرصت شد اونم یه نگاهی میکنم 

 

 

صدا ، تصویر ، حرکت

 

 

شما اجازه بده ، من درستش میکنم

 

 

لطفا ساکت باشین ، حواسم پرت میشه  


 

 

 

یکی اون گوشتکوب رو برداره بیاره!

 

 

با گوشتکوب زدم تو سرش !!

 

 

شما میگین درست شد ؟؟؟!!

 

ب

 

خاله فهیمه ، در اسرع وقت جهت تعمیرات خدمت شما  هم میرسم چشمک

 

 

 

و آخرین نمایش تصویری شایلین خانوم ، حرکت از داخل اتاق به سمت مامانی

برای گرفتن دوربین

 

بدون شرح 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ghazale
14 مهر 92 21:37
الهی من فدات شم خانم مهندس
خاله فهيمه
15 مهر 92 12:29
باشه شايلين خانم از هفته پيش زنبيل گذاشتم كه بيايي كامپيوترمو درست كني كلي هم پيش پرداخت واريز كردم ...خانوم اگه توي همين هفته آمدي كه آمدي وگرنه ..... صبر ميكنم تا بيايي .... راستي از آقا حسام بي خبريم نگران شدم ..نكنه شايلين خانم ايشونو هم مثل ما سركار گذاشته ...
حسام
26 مهر 92 16:40
واااااااااای ی ی ی ی ی خیلی خندیدم واقعا ممنون به خانوم مهندس عریانی هم بگید رو دعوتنامه ی ناسا فکر کنن موقعیت و در آمدش خوبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد