شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

اولین نشستن شایلین جونمون

1392/4/30 15:42
نویسنده : مامان و بابا
251 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم، شیطونکم خبرخبر دیگه می تونی بشینی 

اولین بار 9 تیر 1392 واسه چند ثانیه نشستی ولی الان که شش ماه و 12 روزته ، تونستیم ازت عکس بگیریم هورا ولی هنوزم باید دوروبرت بالش بزاریم تا یه موقع زمین نخوری. آخه گاهی اوقات مثل پاندول ساعت به این ور و اون ور حرکت میکنی یا به لرزه میفتی و باید بگیریمتبغل

نکته قابل توجه حالا که میتونی بشینی، وقتی درازکشیده ای و میخوای بشینی پاهاتو سیخ میکنی و می خوای وایسی گلکم اینه دیگه به هرچی می رسی یه چیز دیگه می خوای

حرکات چهاردست و پا رو هم در میاری و دوست داری خودتو به وسایلی که دوست داری برسونی. کم کم کارم در اومده ها.... الانم تا روزمین میذارمت بلافاصله دمر میشی و 360درجه دور می زنی و با وسایلی که دورت میزارم مدت زمانی سرگرمی، گرچه بازم در نهایت خسته میشی و هنوز یه کاری انجام ندادم منو به حضور میطلبی 

 اینم چند تا عکس از اولین نشستنای شما!!!!!!!!!!!

 

 

 درسته که کچلم خنده ولی کلی هنر دارم  چشمک، ببینین میتونم بشینم!!!زبان

 

 

 

 واسه همین تو این عکس سرمو کات کردن تا موهام دیده نشه!خجالت

 

 

  مکعبهای رنگیمو  خیلی دوست دارم

 

 

 

    یکی واسه من ، یکی واسه تو 

 

 

  اوایل میگفتن چون دستام مشته ، خیلی خصیصم !!!قهر  دو تا واسه  تو، ..... واسه من تشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حسام
30 تیر 92 21:22
خدا رو شکر،به امید روزی که به سلامتی راه بره و بدو بدو کنه تو بغل شما مامان و بابای گلش

مرسی

مهوش و بهروز
31 تیر 92 11:56
سلام عروسکم،قربونت برم من.اولین نشستنت مبارک ناناز.به امید راه رفتنت نفسم.شاد باشی نازم.
khale arezoo
31 تیر 92 13:44
elahi fadat besham ke inghadr naz mishini kash pishet mibodahem va az nazdik shahed in karat mibodam vali heyf.. delam barat ye zare shode faghat daram roz shomari mikonam ke zod mahramezan tamam beshe va man biyam pishet doset daram azizam
خاله فهيمه
2 مرداد 92 9:46
الهي خاله قربونت بره چه عكساي قشنگي ...مرسي مامان وباباش ..انشاا... به همين زودي راه رفتن ودويدنش .... خدابراي همه امان حفظش كند.
محراب و مليكا
2 مرداد 92 11:00
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
ارزو
6 مرداد 92 22:12
الهی من فداش شم دلم واسش یک ذره شده چقدرم ناز نشسته


مرسی عزیزم
خاله فهيمه
9 مرداد 92 8:59
سلام شايلين جون چراعكسهاي جديدتو برامون نميذاري عزيز خاله ؟؟؟؟؟

دیدم قیافم خیلی تکراری شده ،هم شما خسته شدین هم من از این عکسای تکراری ! گفتم یه چند ماهی بگذره !!!!!!!!!!

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد