شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مزرعه عشق

تولد یک ماهگی دخملمون

1391/11/10 23:55
نویسنده : مامان و بابا
761 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم. یک ماه پیش رو که یادته ، آره حتما یادته! یک ماه پیش مثه امشب بود که از ساعت یک ، برای ورود به این دنیا اعلام آمادگی کردی ، خودتو به در و دیوار کوبوندی و میخواستی هرچه زودتر بیای توی جمع ما و من وبابایی رو نصف شب کشوندی بیمارستان.تا اینکه ساعت 8:15 دقیقه صبح به دنیا اومدی. حالا راستشو بگو اونجا بهتر بود یا اینجا !!!؟ راستی اونجا دلار چند بود ؟ طلا گرمی چند بود !؟ پراید ما رو اون زمان اونجا چند میخریدند؟! الان که دلار نزدیک چهار هزارتومنه. طلاهم که گرمی 150000 تومن. پرایدمون هم با اینکه رنگ داره ، نمیدونم چند میخرن ولی صفرش شده بیست تومن ، البته بیست میلیون تومن ، یه وقت اشتباه نکنی! خوب بگذریم ، مال و اموال دنیا که ارزشی نداره ! حرفهای شیرین تری هم هست که باید بزنیم. خلاصه تولد یک ماهگی شما رو   ، شب یازدهم بهمن ماه که مصادف با تولد پیامبر و امام جعفر صادق بود گرفتیم ، اینم عکساش که سرکار خانم به زحمت اجازه دادین چند تا عکس ازتون بگیریم.

 

                             میخوام شمعشو فوت کنم ، همه آماده اید ؟

           

                                         اول  یه فوت  از  راه دور

 

 

              خاموش نشد ، لطفا کیک رو بیارید جلو ، من که نمیتونم خم شم !

 

                       خسته شدم بابا ، این چه شمعیه دیگه ؟

 

                 منو بذارید کنارش تا دراز کشیده فوت کنم ، شاید خاموش شه !

 

                    من اگه نخوام برام تولد بگیرین  باید کیو ببینم ؟؟؟!!!!!؟؟؟؟

               ولم کنید دیگه ، نمیخوام ، بابایی مامانی من دیگه تولد نمیخوام

 

باشه دختر نازنینم ، ما که با هم دعوا نداریم ، اگه میدونستیم اینقدر اذیت میشی که این کار رو نمیکردیم ، حالا دیگه طبق خواسته خودت دیگه برات تولد نمیگیریم!!!!چشمک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فهيمه
15 بهمن 91 9:06
سلام شايلين جيگر تولد يك ماهگي ات مبارك ..عزيز من توكه اينقدر بي وفا نبودي ...ميگفتي ماهم ميومديم تولدت ...خودم شمعت تو فوت ميكردم كه اين قدر اذيت نشي ...الهي خاله فداي اون عكسهاي خوشگلت بشه ...خيلي خوردني شدي....
حسام
15 بهمن 91 23:05
واااااااااااااای چقد زود گذشت...عالی بود عکسها مخصوصا اینکه به صورت سریالی بود با اون نوشته های بالاش خیلی خندیدم مرسی
مهوش و بهروز
17 بهمن 91 21:25
سلام جیگر،تولد یک ماهگیت مبارک
چرا اینقدر اذیتت کردن،خوب خودشون فوت میکردن.تولد یک سالگی ما هم میایم حتی اگه دعوتمون نکنن.


ممنون از لطفتون. شایلین جون از همین الان شما رو برای یازده ماه دیگه دعوت میکنه، حتما با خانواده تشریف بیارید.
خاله فهيمه
21 بهمن 91 15:27
ما عكس جديد ميخواييم يالا ....يالا....دلم يه ذره شده ..اينقده درگير كارشدم كه نميتونم بيام ازش هرروز سر بزنم ولي حداقل عكسهاي جديدشو برامون بذاريد تا كلي حال كنيم با دختمل خوشگلتون ...كلي بهتون حسودي ميكنم كه همه اش پيش شماست ..شايلين جون ميبوسمت


شرمنده ، از این به بعد برای هر عکس 10000 تومان به حساب شایلین جون واریز کنید طی24 ساعت براتون عکسش ارسال میشه .

amirhosein shamlou
22 بهمن 91 23:49
تولدت مبارک شایلین جان..ان شا ا... در کنار پدر و مادر گلت از زندگی لذت ببری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد