شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مزرعه عشق

مراحل لالایی شایلین خانوم

1391/11/4 1:04
نویسنده : مامان و بابا
368 بازدید
اشتراک گذاری

                                          اول کلی گریه بنفش میکنه 

                                            بعد کلی به ریش ما میخنده!

    

                                             بعدش میره تو فاز خمیازه

                                            آخرش هم که اینجوری ناز میشه

                                           اینم بعد از یک خواب جانانه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حسام
4 بهمن 91 2:09
خوبه باز تو 3 مرحله میخوابه.من و امیرحسین که بچه بودیم فک کنم خوابوندمون 20 مرحله داشته،طفلی مامانم بعد این همه مرحله تازه میرسیده به غول مرحله آخرش که وقتی خوابمون میبرده با کلی زحمت بلافاصله بیدار نشیم.
مهوش و بهروز
4 بهمن 91 9:36
سلام ناناز,الهی قربونت برم.چقدر نازی.به مامان جون بابا جون بگو خودتون یادتون رفته مثل من فینگیلی بودین همین کارا رو میکردین منم دارم همین طوری رفتار میکنم.بببببببببوووووووووسسسسس
مامانجون فرخنده و بابا جون علي
4 بهمن 91 20:29
قربون دخمل نازمون بشيم . گريه و خنده ، خواب و بيدار براي ما فرق نميكنه . همه جوره دوستت داريم عزيز
ارزو
5 بهمن 91 21:31
الهی من قربونه چشای نازت بشم دلم واسه دیدنت پرپر میزنه. این هفته دیگه حتما میام.
خاله فهیمه
6 بهمن 91 21:36
الهی خاله قربونش بشه جیگره .... خیلی عکساش بامزه است ....


مرسی خاله
ارزو
13 بهمن 91 19:11
سلام دیروز بلاخره دیدمت اما دلم واست یک زره شده همش جلو چشمی فدایه دستای کوچولوت بشم.


مرسي دايي جون. آرميتا رو از طرف من ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد