شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

عروسی نعیمه جون و روز دختر

1395/5/16 16:48
نویسنده : مامان و بابا
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

سلام نفس و زندگی من

پنجشنبه 14 مرداد ماه 95 و مصادف با تولد حضرت معصومه و روز دختر عروسی نعیمه جون دختر خاله مامانی دعوت بودیم

و خیلی بهمون خوش گذشت آخه جمع دخترخاله ها جمع بود  دیگهجشن

فقط جای بابایی خالی بود آخه یهویی دعوت کردن و بابایی نتونست مرخصی بگیرهغمگین

شما هم  با توجه به اینکه ظهر نخوابیده بودی ،دخمل خوبی بودی و بهت خوش گذشت و از تمامی مراسم لذت می بردی مخصوصا از مراسم آخر شب که تو مود برگزار شدبوس

دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارکبوسبوس

همچنین به دخمل ناز خودم و خواهرزاده شیرین زبونم مبارک باشه

دخمل نازم

میگن خدا وقتی یکی و خیلی دوست داره بهش دختر میده

عاشقتم یکی یه دونه

چراغ خونه

 

 

اینم از دو دختر خاله شیطون و نازنین

با ژست های متنوع

زیباترین گلهای هستی روزتون مبارک

 

 

 

 

عاشقتونم عزیز دردونه های من

 

 

 

 

من فدای این ژست گرفتنای تو بشممحبت

 

 

و عزیز دردونه های من خونه عروس خانم

 

 

 

خداحافظتون باشه عزیزای دلبوسبوس

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد