شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مزرعه عشق

کاش تو هم بودی!

1391/10/17 1:31
نویسنده : مامان و بابا
395 بازدید
اشتراک گذاری

بابا بزرگ قمری ، واژه ای که دخترم فقط عکس او را خواهد دید ، ولی من تنها به نشان دادن عکس او اکتفا نمی کنم ، به دخترم  خواهم گفت بزرگیش را ، مهربانیش را ، چهره خندان و دوست داشتنیش را .

به عزیزمان خواهم گفت که در سنین کهنسالی چطور دوستدار نوه و نبریه ها بود و  از بازی با آنها لذت میبرد . هیچوقت فراموش نمیکنم آخرین باری که چهره رنجورش را در بستر بیماری دیدم و از اینکه ما از مشهد به دیدنش رفته بودیم احساس شرمندگی میکرد ، آنجا بود که برای ما دعا کرد و گفت خدایا به  این زن و مرد هر چه که میخواهند بده ، شاید همانجا بود که آرزوی من از خدا حضور فرزندی سالم در جمعمان بود.

آقاجون زود از پیش ما رفتی ، رفتنت غیر منتظره بود ، ولی خوشا به حالت که در کمال سعادت و با دستی پر از این دنیا رفتی . ولی ای کاش ، ای کاش بیشتر می ماندی ، ای کاش بودی و بودی و بودی تا دخترم هم همبازی تو شود ، ای کاش بودی تا عید امسال با عزیزم به دستبوست می آمدیم ولی حیف که باید به ارامگاهت بیاییم. کاش بودی تا اذان واقامه در گوش دخترم میخواندی  تا همچون تو صبور و معتقد و مسلمان شود. ولی افسوس ، افسوس که نیستی و فقط یادت در قلب ماست.

پدربزرگ عزیزم حال که جایگاهی آسمانی داری ، برایمان دعا کن، دعا کن تا  دخترم که اولین نبیره شماست که حضور شما را احساس نکرده ، در سلامتی کامل بزرگ شود و بتواند هر روز  موفق تر و موفق تر به سوی سعادت و کامیابی پیش رود . ان شاءا...

عزیزان، فاتحه ای نثار روح این مرحوم و تمامی درگذشتگان فامیل کنید. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسام
18 دی 91 2:28
خدا رحمتشون کنه و به شما صبر بده
خاله فهيمه
24 دی 91 14:16
مرسي كه به ياد بزرگهاي فاميل هستيد وقتي متن زيبايتان را خوندم به خودم افتخار كردم كه پدر همچنين نوه هاي با محبتي داره فرقي ....كلي گريه كردم واقعا خيلي سخته غم از دست دادن پدر ومادر ....اميدوارم سايه شما هميشه بالاي سر شايلين كوچولوي عزيز باشه ...شايلين جون قدر اين پدرو مادر بي نظير رو بدون وهميشه از خدا براي يك همچين نعمت بزرگي شاكر باش ...از شما پدر ومادر مهربون هم بينهايت ممنون كه يادم پدرمو زنده نگه داشتيد....... حسابي اشكمو درآورديد...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد