شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

تولد 3 سالگی شایلین جون

1395/1/9 17:45
نویسنده : مامان و بابا
890 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم، امیدم

تو هیچی کم نداری برای همه چیزمن بودن

دیوانه وار دوستت دارم دخترم

اینم از عکسای تولد 3 سالگی نفسم که در پست قبلی قولشو داده بودم

همونطور که میدونی تولد 3 سالگی خودمونیت با 1 ماه تاخیر در 3 سال و یک ماهگیت گرفته شد نفسم!!!

وای که چقدر بهت خوش گذشت و کلی ذوق از خودت در کردی جشن

مخصوصا با دیدن کادوی مامان جون و بابا جون و خاله آرزو که یک دوچرخه بود 

تازه خاله آرزو و رونیکا هم از طریق اسکایپ در جشن تولدت حضور داشتن و رونیکای خاله کلی برات رقصید و دست زد (عزیزای دوست داشتنی من)

 

اینم از کیک تولد خوشگل پنگوئنیت که خودت انتخاب کردی نفس من

 

 

 

 

اینم از دخمل نازنین من

 

 

فدای اون ژست گرفتنات بشم من

 

 

 

 

 

این کیک من!!!

 

 

دوستون دارم بوس بوس

 

 

من خسته شدم

بد نیست یکم دراز کشیده ژست بگیرمچشمک

 

 

 

 

حالاهم لمیدهتعجب

 

 

  وای ممنون از همگی

( حاضرین و غائبین!!!)

 

 

 

 

 

تولد تولد

 

 

تولدت مبارک

 

 

بیا شمعا رو فوت کن

 

 

که صدسال زنده باشی

 

دست بوس هورا

 

 

 

 

فدای این خنده هات بشم من

 

 

 

 

 

 

تولدت هزاران بار مبارک فرشته کوچولوی من

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

maloosak
26 فروردین 95 18:46
اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت ممنون خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
بهار مامانی شایلین عسلی
24 مرداد 95 13:30
سلام مامانی..! خوووشحال میشیم بهمووون سربزنید...رمز ما:1200
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد