شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مزرعه عشق

شایلین مامان در باشگاه ژینو و سپنتامهر

1395/1/5 11:46
نویسنده : مامان و بابا
564 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام 

عمرمامان، جون مامان سلام

با عذر خواهی فراوان ،بالاخره بعد ازیک تاخیر چندین ماه اومدم تا اگه بشه وبلاگتو آپ دیت کنم تعجب

مامانی دو دوره به طور مرتب می بردمت باشگاه ژینو ( مهر و آبان 94) خیلی دوست داشتی، خیلی بهت خوش میگذشت و خیلی از نظر آمادگی جسمانی تغییرکردی !!! با تشکر فراوان از عمو ملک مربی و مسوول باشگاه ژینو

کمی هم دوست پیدا کردی! آرشیدا جون، هلیا جون، درسا جون و ویدا جون ( البته با ویدا جون که از قبل دوست بودی ولی تو این مدت دوبار اومد خونمون و کلی با هم بازی کردین و بهتون خوش گذشتتشویق

بعد از اون توسط خاله الهام مامان پارسا جون با باشگاه سپنتامهر آشنا شدم ولی 3 تا 4 جلسه بیشتر نرفتی که مامان و بابا حسابی درگیر جابه جایی شدن ! جابه جایی که 4 ماه به طول انجامید !!! در نتیجه نتونستم دخملی رو به طور مرتب کلاس ببرم غمگین قول میدم و تمام تلاشم و میکنم تا در سال 95 در خدمت دخمل گلم باشم تا بری و با دوستاتت بازی کنی. نفس منی عزیزمبوسبوسبوس

پس علت این تاخیر رو هم متوجه شدی چشمکتازشم تو خونه جدید هم فعلا خط تلفن , و اینترنت نداریم!!! 

الانم بیرجند خونه خاله آرزو در سال 95 دارم سعی میکنم وبلاگتو آپ دیت کنمتعجبتعجب

شایلین مامان در باشگاه ژینو

 

 

 

 

نفس من در باشگاه سپنتامهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وای که چقدر دخملیم داره با دقت گوش میده که باید چکارکنه!!!

 

 

 

 

 

اینم از اولین کاردستی دخملیم در باشگاه سپنتامهرتشویق

 

عاشقتم مامانی

محبتمحبتمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد