شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

شایلین بازیگوش من

1393/12/23 15:58
نویسنده : مامان و بابا
523 بازدید
اشتراک گذاری

 دخمل گلم سلام

نفس مامان سلام

در آخرین فصل از سال 93 قرار داریم و مامانی هم در حال خونه تکونی!!!

ولی خونه تکونی امسال به طور جدی قضیه پت و مت و به خودش گرفتهتعجب

 

مامانی چی میگی؟!

ببین چه دخمل گلییم!

آخه دارم کمکت می کنمبوس

 

 

وسطش یه کم بازی میکنم خوب دیگهچشمک

 

 

دختر نازم چه زیباست حضور تو ، چه گرم است وجود تو.


آرزوی من حضور تواست ، نیاز من گرمی وجود تواست!

 

ماچماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهوش و بهروز
25 اسفند 93 23:48
سلام گلم ، فدات بشم من .دلم برات تنگ شده ناناز.امیدوارم هر جا که هستی همیشه سالم باشی و خنده روی لبای نازت نازنینم.خیلی دوست دارم.میبوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد