شايلين جون، عشق مامان و باباشايلين جون، عشق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مزرعه عشق

خدایا به امید تو!

1391/9/7 1:21
نویسنده : مامان و بابا
1,299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق بابا و مامان. الان یکی از شبهای سرد پاییزه که من تصمیم گرفتم این وبلاگ رو برات درست کنم تا هرزچندگاهی بشینیم با عشقمون درد دل کنیم و خاطره ای بنویسیم تا بدونی چقدر دوست داریم و هر لحظه چشم انتظار دیدن روی ماهت هستیم. الان بامداد سه شنبه هفتم اذرماه ٩١ ساعت ١:٢٠ دقیقه است و من در آزمایشگاه بیمارستان  شیفت شب هستم ، مامانی هم خونه مامانجون خوابیده. تو هم که جای گرم ونرمی داری و حدودا توی هفته ٣٣ هستی و همچنان لگد زدنهات و سکسه هات آرمش بخش من و مامانیه. خوب عزیز فعلا بايد جواب مريض ها رو بدم. پس تا بعد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده
7 آذر 91 3:07
http://koodakeman91.niniweblog.com/ با سلام. خوشحال می شم از وبلاگ "کودک من" بازدید کنید.
رز سفید(گالری عکس)
9 آذر 91 11:31
وب قشنگی داری به وب منم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مزرعه عشق می باشد